Glömd

Nu har jag fått nog. Nu när jag försöker att ha kvar vår vänrelation får jag bara skit tillbaka. Du är nu glömd. För alltid. Som du sa: Det finns inget mer att hämta mellan dig och mig.
Ditt nr är raderat, dina kort borttagna. Du finns inte mer för mig. Aldrig mer ska jag tänka på dig. Aldrig mer ska jag sakna dig.
Jag vill egentligen bara säga FAN TA DIG!!

Ännu en lördagskväll som jag spenderar ute hos min käre far...
Ida ville att vi skulle dra till Sthlm i kväll och festa.... =)
Kanske kanske..... haha

Såg den snyggaste pappan igår på jobbet.... =)
Det finns fördelar med att jobba som lärare... haha...

Förra helgen var ju lite speciell... Jag säger inte vad som hände utan jag säger bara att min syster är bäst.. =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Klart jag är. =) Puss!

2007-11-25 @ 19:10:55
URL: http://saaraaaa.blogg.se
Postat av: Jagärtröttpådig

Sanningen är hård gumman, fast det är ju tragiskt att ens slösa sin tid att skriva om en sådan "hemsk" person , ett tecken på att du kommer ha otroligt svårt att glömma :)
Men "You go girl" och jag håller med dig , det är bäst om du glömmer

Ps: Sthlm är inte stort nog för oss båda, så stanna på landet

2007-12-01 @ 12:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0