Sovdags..

Snart ska jag gå ner och lägga mig.. Tror jag.. Är ganska trött men det blir förmodligen som vanligt att jag börjar titta på tv och sen är man uppe väldigt mycket längre än vad man skulle iaf. Men men, det är ju helg iaf...

KN, du förvånar mig... =)
Fast du gör mig alltid lika glad.

Är så sugen på att baka nå imorgon när jag kommer hem. Fast lönen kommer ju först på tisdag så det blir inge avancerat bak i så fall. Är sugen på att göra muffins, mockarutor, bullar och massa annat. Känns som det är dags för storbak och att frosta av frysen så man får plats med lite mer...

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra.. Har ju några val och några lite mer hemliga.... Ingen som vet så allt känns väldigt spännande just nu.... men jag hoppas på att allt blir som jag vill den här gången. Men några blir nog förvånade... =)

Tror jag ska låna hem några fler filmer av pappa också. Så ska jag göra hemmagjord pizza och göra fruktsallad och ha riktig filmkväll... Kanske bjuda in dig eller dig eller dig också? =)

Allt känns så spännande nu och det gör mig riktigt glad.
Har börjat inse en massa saker nu som jag inte trodde på.
Jag börjar hitta mig själv igen...



Da mi basia mille,
deinde centrum,
dein mille altera,
dein sedunda centrum


Kommentarer
Postat av: Jagärtröttpådig

Det är BRA att du mår BRA så du kan låta bli att göra så andra inte mår BRA, så hoppas du fortsätter må BRA , annars kommer jag se till att ordet BRA försvinner från din ordlista .
Det här är inget hot , så ta det inte allt för fel
jag tycker som sagt det är BRA att du mår BRA. Så du kan låta andra leva sitt liv och må BRA , för jag svär du mår inte bättre av att andra mår dåligt.

Och du vet inte vad dåligt är än , om du inte fortsätter må BRA

2007-12-01 @ 12:14:33
Postat av: sara

Vad är det för idiot som inte kan skriva ut sitt namn men ändå tycker sig ha rätten att skriva så?
Kram!

2008-01-02 @ 09:04:25
URL: http://saaraaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0