Söndagsstek..

För att sammanfatta dom två senaste veckorna... Har haft tre insulinkomor under två veckor. Varav en stor så att ambulansen fick komma. Dom andra har pappa och Kalle hjälpt mig ur.
Är sjukskriven nu. Tills på fredag till att börja med. Ska tillbaka till läkaren på torsdag så får vi se vad han säger då.
Han ville väl iaf sjukskriva mig en vecka till så jag kommer i balans med blodsockret igen och får bra blodvärden.

Har nyss kommit hem ifrån mamma. Hon bjöd på en alldeles utsökt söndagsstek med alla tillbehör. Tyvärr så fick jag avbryta middagen för att springa in på toa och få upp allting igen. Men sen gick det bra att äta igen.

Längtar så tills på torsdag... Få se mina små bebisar igen... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0