Sorg...

Dom flesta som känner mig vet väl redan vad som har hänt..Men det gör det inte ett dugg lättare att prata eller skriva om.

Den 14 / 8 fick jag missfall och förlorade båda mina små bebisar.

Den sorgen och saknaden som jag känner går inte ens att beskriva.. Tror inte nån som inte varit med om det kan föreställa sig hur det känns. Det gör så otroligt ont.

Utan min familj som stöttat mig otroligt mycket i det här vet jag inte hur det hade gått...

Känns som om jag dränker mig själv i tårar

Kommentarer
Postat av: Sara

Finns inga ord som kan lätta smärtan, men imorn ska jag krama dig länge och hårt.

2008-08-22 @ 11:33:09
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: karolina

nä ingen kan nog förstå saknaden om den inte gått igenom den själv. kan nog inte skriva så mkt som gör det bättre. men jag hoppas iaf att en dag att ni får plus på testet. puss från oss i rockhammar

2008-08-22 @ 12:18:53
URL: http://karolinaa86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0