Vad spelar det för roll?

Spelar ju tydligen ingen roll hur många gånger jag försöker förklara.
Jag vill inte höra nå om det där jävla plusset!!

Jag har redan haft mitt plus. Det var faktiskt två, men dom förlorade jag.

Sluta tjata om mitt plus och låt mig sörja det jag hade!!!!!!!!!!!!!


Var på grillmiddag i paradiset igår...
Lite jobbigt med tanke på bebisen som var där och andra som var gravida..

Som tur är hade jag mina helt underbara syskon och min underbare far som stöttade mig...
Och min Kalle. En hand på mitt ben är en otrolig tröst ibland.

Många tårar när jag kom hem.
Vissa stunder känns så hemska
.



''It is alright to fall apart sometimes''

Kommentarer
Postat av: karolina

tydligen är det jag som ska ta åt mig...

2008-08-24 @ 20:29:29
URL: http://karolinaa86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0