A bright spot?

Allt känns skit rent ut sagt..
Inte sovit nå än och klockan är tio över åtta.
Jag mår piss, men att förstå det, det går visst inte...

Har ringt på lägenheter hela veckan...
Ringde nyss på en till så jag hoppas att jag ringde i god tid så jag kanske hamnar högt upp i kön...
Vill ha nå eget där jag faktiskt kan ha mina möbler och mina saker uppe så jag kanske kan känna mig HEMMA istället för överkörd.
Det här är inte längre mitt hem, det är ganska tydligt....

Skrev på ansökan för skolan igår också...
Hoppas att jag blir antagen så jag kanske kan få en ljuspunkt med ny lägenhet och lite nya saker att plugga...
Vill bara radera det senaste halvåret och börja om från början..
Jag har helt tappat gnistan nu.. För allt..

Ska ut till pappa i eftermiddag. Bo där över helgen.
Det är det enda stället som jag verkligen känner mig hemma på. Jag har knappt nå saker kvar hos pappa alls, men han  insisterar på att jag ska ha kvar mitt rum och kunna bo där när jag vill.
Fast att jag flyttade för över fyra år sen...

Utan min familj vore jag ingenting. Jag älskar er otroligt mycket, även om jag inte säger det så ofta..

Kommentarer
Postat av: Sara

Och vi älskar dig också stumpan! Skönt med några dagar ute i paradiset. =) Vi kanske kommer ut imorn förmiddag. Kram!

2008-12-05 @ 17:11:31
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Katariina

Saknar dig också, vännen! Vore mysigt såhär i juletider att göra ett berg av tepåsar! Hur går det med kärleken?

2008-12-06 @ 14:43:35
URL: http://meanballerina.blogg.se/
Postat av: Anonym

herregud!

2008-12-06 @ 20:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0