Attans..

Karln hade bokat tvättid imorse.. Skulle tvätta mellan sju och tolv...
Jag fick såklart det roligaste passet att jobba på fritids på..... Började kvart över fem imorse!!
Alltså 05.15
kvart över fyra ringde min klocka så det var bara att kliva upp och göra sig i ordning.
Började ringa hem som en tok vid strax innan sju så han skulle vakna..
Sen slutade mitt första pass halv nio.. och sen när jag kom hem... Vem såg jag då ligga kvar i sängen och tryna?
Jo, Kalle så klart!!

Så det blev inge tvätta idag.. Han var så trött så jag lät honom sova vidare istället...
Lika bra det så att säga...

Ska iväg vid halv tre sen igen och jobba... På samma fritids.....
Men det blir nog bra det..
Nej nu ska jag ta ett stort glas saft och sätta mig framför TV:n tänkte jag..

Kommentarer
Postat av: karolina

HAHA :D

2008-01-23 @ 17:52:57
URL: http://karolinaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0