Fredag..

Eftersom att man är så underbart snäll mot sin syster så sitter jag nu här på jobbet fast jag fortfarande ska vara sjukskriven. Svåger hade visst lekt lite väl mycket mde sin fyrhjuling så därför fick kära syster sitta på akuten i natt. Men men... Tur att Kalle bor nära jobbet så det gick fort att gå hit iaf..
Ingen sömn blev det i natt heller...
Vi låg och myste och pratade natten igenom istället... =)

Har förresten skaffat en tredje tatuering och på fredag (11/1) så blir det en till..... =)

Ska ner och hämta mer saker upp till Kalle idag också. Och så ska jag lämna nyckeln till gamla hyresvärden så jag blir av med den lägenheten iaf...

Låg och läste lite i min gamla dagbok i natt också. Det är helt otroligt hur så lite kan göra så mycket. Hade aldrig kunnat ana hur mycket bättre allting blev att av träffa honom. Kalle har verkligen gjort mig så glad och jag är så oerhört glad att jag träffat honom och att han är min. En månad och allting är bra igen.


Da mia basia mille
deinde centrum
dein mille altera
dein sedunda centrum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0