Fryst bacon..

Håller på att laga till en alldeles utsökt ugnspannkaka med bacon. Men jag glömde ju lägga upp det på tining i morse så det var ju fryst när jag skulle ha i det i smeten.... Attans!

Kom nyss hem från tatueringsstället.. Kalle är lite öm nu... =)
Han körde över revbenen...

Jag ska köra mitt ''Beannachd'' den 29e... Och då ska Benny även fixa till mitt hjärta som Tobbe tattade till... =(
Och då ska Kalle köra klart över revbenen... Ännu en roligt och inte helt smärtfri sittning..


Och tydligen så har svärmor och Kalle bestämt att jag ska bli full ikväll.. Så jag har fått en whiskey i näven och snart kommer ölen... =)


Kommentarer
Postat av: karolina

jag ska ju också göra tatuering fråga är bara när jag får den av bor min :p bli inte för full bara, du måste väl se efter kalle som blir fullare. hoppas på en kusin snart iaf :) haha...

2008-01-11 @ 18:16:12
URL: http://karolinaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0