Gnäll och gnäll och gnäll....

Lilla madame är nu hos oss. Med sitt humör... Sen gör det ju väldigt mycket att jag inte sovit som man ska. Både Kalle och jag somnade i soffan igår och vaknade vid nio i morse med värsta ryggvärken.
Svägerskan kom vid tio och då begav vi oss ner mot Badhuset..
Mycket plask och lek blev det.. =) Carro tog hand om lilla madame så satt jag och Kalle i undervisningsbassängen och värmde oss. Så kallt i dom andra ju.. =)

Sen var det bara att åka pulkan hem igen och fixa lunch. Carro tog med Cazandra till svärmor där dom åt lunch så fick vi en liten vilostund när de var borta. Låg och sov båda två när dom kom tillbaka.

Och så nu mot kvällningen så var det ner till svärmor på lite mat och prat. Alltid härligt.. =)


Men det tär på en att leka småbarnsförälder.... Faktiskt!! Men men.... Det blir bättre med lite sömn. Hoppas jag.. =)

Imorgon ska vi äta lasagne och jag och Cazandra ska smaska i oss lite fiskbullar innan hon åker också.

Nu har jag förresten bestämt vad jag ska tatuera den 11e. Jag ska göra mitt ''Beannachd'' på låret. Det blir nog skitbra tror jag.

Nej nu ska jag väl göra sambon sällskap i soffan och glo en stund.

''All you need is love''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0