Gott nytt 2008

Det är lite synd att jag aldrig hinner uppdatera denna bloggen. Skulle vilja skriva mycket oftare, men det har ju inte gåt eftersom tillgång till Internet inte funnits. Men nu när jag träffat Kalle så blir det nog lättare, min dator och hans bredband... Skitbra.. =)

Har precis kommit hem ifrån pappa. Har varit ute i paradiset och firat nyår. Känns nästan inte som nyår, om jag inte firar därute.
Det var jag och Kalle, Sara och Jimmy, och pappa och Maj och lillebror en liten stund också, tills han också skulle iväg och fira in det nya året med hans vänner. Sen blev det massa pokerspelande. Längesen man satt så där med familjen. Väldigt mysigt faktiskt.

Sen blev det några promenader runt kvarteret, två stycken närmare bestämt... =)
Sen tillbaka in för att spela mer poker och dricka mer öl, vin, grogg eller vad man nu hade i glaset...

Vid tolvslaget stod hela familjen ute på verandan/gräsmattan och kollade på allt blinkande överallt.
Och så drog ju pappa igång kanonen också, inte många klår den.. =) Vi vann, haha... Ljudmässigt alltså.
Sen stod vi och kollade på grannens fina fyrverkerier. Pappa sparade in på det i år, ingen idé att slänga ut massa pengar på sånt när grannen ändå ska skjuta massa krut i luften.

Snart dags att slänga sig i sängen och få lite välbehövd sömn snart tror jag.. Skulle sitta fint nu.
Efter allt vin och ost och kex och mat överhuvdtaget.
Aldrig kommer man från pappa hungrig iaf.. =)

Och imorgon är det tatueringsdags också... =) I LOVE it!!

Och aldrig, aldrig, trodde jag att man kunde ha såna här känslor för någon som man inte känt så länge. Men Kalle, du betyder så oerhört mycket. Just nu är du mitt allt, min värld.
Jag älskar dig..


Kommentarer
Postat av: Tess

got nytt år=)

2008-01-01 @ 03:25:20
URL: http://tews.blogg.se
Postat av: nathalie

hoppas du hade ett bra nyår.
kram kusin nattis.

2008-01-01 @ 14:25:00
URL: http://nathalief.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0