Kärlek

Jag hade börjat tvivla på att äkta kärlek fanns.
Jag trodde aldrig jag skulle kunna bli så lycklig och må så bra igen.
Jag hade aldrig trott att allt kunde vara så här efter bara en månad.
Aldrig har jag älskat någon efter bara en månad.
Men jag älskar dig så otroligt mycket, Kalle.
Du är min värld och mitt allt.
Du och Cazandra har fyllt mitt liv.

Jag har ditt namn på min kropp för att jag nu tillhör dig.
Jag vill inte ha någon annan.
Mitt begär till dig är så stort och jag saknar dig så det gör ont i hela mig när vi inte är tillsammans.
Jag är din och du är min.

Kalle, det finns ingen annan.


''Jag vet att du sover
känner värmen från din hud
bara lukten gör mej svag
men jag vågar inte väcka dej nu

Jag skulle ge dej
allting du pekar på
men bara när du inte hör
vågar jag säga så

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och genomskinlig grå
blir jag
utan dina andetag

Min klocka har stannat
under dina ögonlock
fladdrar drömmarna förbi
inuti är du fjäderlätt och vit

Och utan ett ljud
mitt hjärta i din hand
har jag tappat bort mitt språk
det fastnar i ditt hår

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och färglös som en tår
blir jag
utan dina andetag

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
om du inte ser på
och genomskinlig grå
vad vore jag
utan dina andetag

Vad vore jag
utan dina andetag''


Kommentarer
Postat av: Fridah

Älskar den låten!

2008-01-05 @ 22:48:49
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: amandaN

aew :D fett gullig!

2008-01-05 @ 23:02:52
URL: http://amandaniva.blogg.se
Postat av: karolina

är glad att kalle har hittat kärlekn & hoppas att den varar länge & att ni snart har en kusin till melwin :p

2008-01-06 @ 17:49:36
URL: http://karolinaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0