Lugn dag..

Idag har det varit en väldigt lugn dag.... Gick och la mig tidigt igår för en gångs skull. Halv tolv tror jag hon var...
Vaknade inte förrän ett idag iaf... =) Skönt att få sova ut lite.. Ska upp tidigt imorgon iaf för att ta bussen in till Örebro. Ska på ännu ett läkarbesök. Tycker inte om det alls men jag måste väl antar jag.
Det dryga är att mötet tar typ tjugo minuter, sen får jag sitta och vänta på bussen i över en timme... Men men...
Ska hämta mer grejer upp till Kalle på torsdag också.... ''Nån'' tjatar så om tv i sovrummet så nu ska vi hämta min... =) Ska också ta upp gardiner och mer porslin..

Vi ska göra om så mycket i lägenheten.. Det är roligt... =)
Sen i helgen kommer ju Cazandra och så ska mamma och Larsson kanske titta förbi också på en liten fika.


Nej dags att hoppa i säng kanske...

Kommentarer
Postat av: karolina

ses på fredag iaf :)

2008-01-16 @ 09:12:26
URL: http://karolinaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0