Maränger..

Ganska lugn dag idag..... Cazandra vaknade redan vid åtta imorse och sen dess har det varit full rulle. Kalle gick upp och gav henne lite fil med jordgubbssylt och sen kom han och la sig igen. Cazandra fick kolla på Pippi Långstrump så hon satt så snällt i soffan och åt och kollade på det... trodde vi ja...... Sen vid tio gick jag upp.. Då var all fil och sylt utspilld på hela bordet och nån hade verkligen kladdat runt med det.... Det var klet överallt... Så det var bara att hämta papper och trasa och torka upp det......

Sen har vi varit och ätit hos svärmor och hälsat på Kalles mormor idag... Cazandra åt två klubbor och ca tio kakor.... Sen erkände hon att hon hade ont i magen.... Busfia....


Storebror och jag åkte ut till farmor i förrgår. Alltid en sån lugn stämning som blir när man är där.. Känns som om hon står där bredvid när man är där.

Pappa skulle ut idag och kolla så att alla ljus fortfarande var tända. Det blåser ju så mycket. Eller blåste igår iaf...


Sen du kom in i mitt liv har allt varit så glatt och lyckligt... Du gör mig så glad.. Kan inte fatta att det redan gått två månader med dig.  Tiden bara flyger förbi när vi är tillsammans. Att så mycket kan hända på så lite tid..

Ska strax göra lite maränger också.. Kalle smakade nyss på en av mina sockerfria som mamma kom med igår. Han tyckte inte om dom utan socker... =)

Jag älskar dig, Kalle..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0