Åter igen lördag...

Ja då var det helg igen. Men inte fan har man helg och är ledig inte. Nej nej, det är onödigt...
Jobbat en dagtur idag, lugnt som vanligt, men man blir så trött av att vara iväg.
Ibland tror jag att bara för att man kommer in genom dörren till kontoret så ställer hjärnan om sig till att bli trött.  Det verkar iaf så väldigt ofta.

Lilltjejen vaknade av mardrömmar inatt vid tre och efter det har inte jag sovit nånting. Är så trött att jag egentligen bara skulle kunna somna över tangentbordet. Men jag får hålla mig tills sen ikväll så kanske man kan ta en liten tupplur i soffan till ''Eurovision Song Contest''.

Karolina, Robert, Love och Melwin har med sig Cazandra nu så vi kunde sticka ner och handla lite. Hon är på sånt vrånghumör så det är inte klokt. Så då är det ju lugnast att inte ha med sig henne till affären.
Blir hemmagjord pizza ikväll.
Kan nog bli ganska så jäkla gott med lite sånt.
Är på sånt humör idag.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och kanske vakna till litegrann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0