Försovning...

Försov mig imorse. Varken Kalle eller jag hörde klockan ringa, men som tur är så vaknar Kalle alltid tidigt, men en timme kom  jag för sent till jobbet. Fick väl skäll som vanligt där, och fick jobba en halvtimme extra som straff för försovningen. Alla kan väl försova sig, men inte när man är anställd av ett städbolag.
Bara tre dagar kvar nu iaf så jag orkar inte lägga ner allt för mycket energi på det.
Känns inte som om det är nån mening med det faktiskt.

Imorgon ska jag klippa mig också. Kalle är lite orolig för att jag ska klippa av mig allting. =)
Får väl se vad för skoj jag kan komma på, förmodligen ger jag fria händer till Linda så får hon väl fixa det bästa som går utav mitt skatbo.


Har äntligen gått igenom  mina mejl nu också. Hade fått 178 st i inkorgen. Kalle ockuperade datorn nästan hela kvällen igår efter vi fått igång nätet. Förutom när jag hjälpte hans syster att registrera hennes kort och byta till Halebop.


Nej nu ska jag se lite film innan det är dags att sova igen och sen tillbaka till jobbet....

Kommentarer
Postat av: karolina & melwin

det kan jag tänka mig, han var väl som ett litet barn på julafton :D haha...

2008-05-20 @ 20:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0