I've got a day off.....

Äntligen en ledig dag.. Känns nästan lite jobbigt att inte jobba, vet inte riktigt vad jag ska göra.
Men imorgon blir det dubbelpass igen. De ringde nyss och ville att jag skulle jobba lite längre, men det hinner jag inte med. Har tajmat så precist så att det funkar.

Har nyss ätit lunch och snart ska jag gå ner på stan för att spendera lite av min löning.
Tänkte försöka mig på att vaxa benen nu..
Såg igår på jobbet att vinterpälsen börjar leta sig tillbaka, och det vill jag ju inte nu när man ska vara ute i solen och försöka bli lika brun som pappa. Försöka går ju i alla fall. =)

Ska ner och boka lite blombuketter också.
Studentdags snart för vissa... =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0