Oja..

Självklart så fick man ju skura duschar idag igen!! Är så trött på det, men Ingrid lovade mig att jag ska få göra nå annat imorgon... Hoppas verkligen på det iaf, är ju sista dagen då.
Sen får jag gå tillbaka till att enbart bli inringd.. Men jag jobbar iaf fredags kvällen och två pass nästa vecka på skola. Som jag vet nu iaf.

On your request dear sister of mine..=)
Nu ska jag skriva ner receptet på min underbart goda kycklinggryta. Eller recept och recept, jag skriver väl hur jag gjorde. Stek kyckligen först, med massa grillkrydda och salt och peppar (är ju saltoman). Sen tar man i en burk creme fraiche (tomat och basilikasmak) och så lite soya och thaisås. Sen får det puttra en stund....
Enkelt och gott!! =)


Bio ikväll... Blir Indiana Jones.. =)
Och självklart också Max efteråt. Eller före, har inte bestämt än hur det blir..

Nej lägga sig och sova middag en stund nu.. Så man kanske blir på lite gladare och bättre humör..

Kommentarer
Postat av: karolina & melwin

sitt långt ifrån love, annars pratar han sönder filmen för er :D :D :D haha...

2008-05-22 @ 15:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0