Semester??

Trodde jag skulle kunna ta en lugn vecka nu och slappna av lite efter en månads städning på Meritor.
Men icke!!

Fick först gå kväll igår på Skinnarbacken. Och så kom jag nyss hem från en arbetsdag på 13 timmar. =)
Gick dubbla pass idag. Lite trött är jag nu.... Och kanske inte så lite heller.
Äntligen en ledig dag på torsdag.
Men om jag känner Kalle rätt så ska han iaf stressa upp mig kl nio och så ska vi iväg och göra nå.
Är så trött just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen, men tänkte hoppa in i duschen och så kanske man blir lite piggare efter det. Förhoppningsvis iaf.


Det är snart ett halvår sen jag och Kalle blev tillsammans. Helt sjukt hur tiden bara flyger förbi.

Har en ny låt som går på repeat; Jordin Sparks ft. Chris Brown - No air 

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Vad jobbigt att jobba dubbelpass.

2008-05-27 @ 22:37:48
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0