Nada new..

Onsdag...
Inte mycket nytt pågår...
Jobbade delad tur i helgen och så jobbade jag i måndags. Så blir det jobb tors-fre nu också...
Känns skönt att komma igång men samtidigt så otroligt jobbigt..
Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara.
Men men.. Livet återgår sakta sakta till det normala igen.

Kalle fyllde 29 i går... Börjar bli gammal nu... =)
Känns lite lustigt att min lillebror och hans kompis firade Kalle mer än hans egen familj....
Men Ludde och Jimmie kom och käkade tårta och umgicks en liten stund...
Stackars Ludde som satt där med feber och allt... Men tårta går alltid ner.. =)


Nej nu ska jag återgå till TV:n och kolla på lite Grey's anatomy innan Djurpolisen börjar..






Utan dig känner jag mig inte hel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0