Husligt..

Håller på att koka vinbärssaft... Första gången nånsin men det är bara att hoppas på att det går bra. =)
Var ut till pappa och låg på bryggan nån timme igår, plockade sedan av alla fyra vinbärsbuskar och fick med mig fyra liter hem. Så nu håller jag på att koka saften, blir inte så mycket men det räcker till ett första försök. =)

Och igår morse så knäppte det bara till i nacken, var ganska lindrigt under dagen men igår kväll kunde jag bara titta åt sidorna inte uppåt. Så jag har åkt på nackspärr. Men men... Det går lite bättre idag.
Men det var en ren pina att försöka skölja ut schampoot ur håret igår. Fan vad ont det gjorde!!

Imorgon ska jag hjälpa syster att städa ur lägenheten. Kul att umgås lite med syster. Får ladda upp med plasthandskar så händerna inte blir så förstörda av rengöringsmedel.
Ska bli kul att umgås med syster lite grann.. =)

Nej nu ska jag kolla saften och sen käka lite lunch innan det är dags för ett kvällspass på jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0