Måndag

Vissa dagar går det inge bra att låta bli att tänka på sånt man egentligen inte ska tänka så mycket på. Gick till kylskåpet idag efter att jag kommit hem från skolan och fastnade med bilderna på tvillingarna.
Bilderna har suttit där i ett halvår ungefär och oftast så tänker jag inte ens på att dom sitter där, men idag så slog det till.
Jag tog loss bilderna där man ser deras ansikten och bara satte mig ner och grät..
Fan att vissa saker aldrig försvinner, eller iaf lättas av..

Skolan går lite halvtrögt, dataprogrammet vi ska använda har typ slutat funka. Bravo!
Men men, vi jobbar på så bra vi bara kan.

Bio ikväll med älsklingen, Elin & Thomas, och kanske Maria och Klas.
Blir kul.. =)

Sluta tänk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0