Ny vecka

En ny vecka har börjat..
Jobbade bara halvdag idag och sen heldag imorgon. Jobbar lagom dag på torsdag och sen en hel tur på lördag och delad på söndag.
Bra att vara igång lite, även om det är jävligt skönt att sova både frukost, lunch och middagslurer. =)

I lördags var vi på Flashboda Bluesen. Ganska kul faktiskt. Grillfest hos storebror innan.
Men det roligaste var ändå när vi kom hem. Då mötte vi en av mina grannar, en av partytanterna. Hon bar runt på sin rulator och sa; Nu är det dags att sova.. =)
Det är så kul när man ser dom ute. Så vill jag också vara när jag blir gammal. =)

Nu i veckan så ska jag och älsklingen vara hus/hundvakter i frövi. Så älsklingen är redan där, medans jag är hemma i Linde. Ska ju jobba så däremellan så åker jag till Frövi.
Men jag får inte träffa min älskling förrän om 24 timmar.... =(

Men jag har lagat hans tröja idag så jag får väl ligga och lukta på den tills jag somnar...





Du gör mig så otroligt lycklig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0