Koppla bilstereo

Det är vad lillebror, Robban och jag sysselsatt oss med nu på eftermiddagen.
Älsklingen har skaffat en ny racerpärla, men det fanns ju bara bandare så Ludde fick låna ut sin gamla mp3spelare och koppla om och greja..
Höll på där som bäst och försökte reda ut kabelhärvan och lista ut vad som skulle vart när jag helt plötsligt ser något i ögonvrån. Då står det en polis och tittar och undrar vad vi gör.
Så kollar jag åt andra hållet, och där står det två poliser till!!
Lite förvånad man blir.. Men dom tyckte det såg lite misstänksamt ut och trodde tydligen att vi hade/skulle sno bilen...
Men så var ju absolut inte fallet...
Det slutade bra iaf.. Och vi slipper lyssna på bandare.. =)

Jag trodde verkligen inte att man kunde tycka om någon så mycket som jag tycker om dig.
Du har förändrat hela mitt liv, till det bättre.
Jag önskar jag kunde beskriva hur jag känner med ord men det går inte.
Du är min luft jag andas

Kommentarer
Postat av: Sara

Roooligt att du skriver lite mer nu. =)

2009-06-23 @ 09:17:23
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0