Sol igen!!

Slog upp ögonen 7,28 imorse av att solen lös in och värmde så gött i ansiktet.. =)
Älsklingen hade redan begett sig iväg till jobbet så jag fick själv ligga och dra mig en stund...
Men det är bara sju arbetsdagar kvar sen har vi hela fyra veckor ihop.. =)

Ska ta tag i städningen hemma, men jag började tyvärr med att diska så nu varar hela mitt finger igen så jag har bandagerat det...
Får vänta tills Robban kommer hem så får han diska så tar jag det andra..

Jag trodde aldrig att man kunde ha det så här bra.
Du har gett mig mina rosa moln att flyga runt på och om jag skulle ramla ner så vet jag att du står där redo att ta emot mig.
Lycka är bara förnamnet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0