Urru

Varit i Örebro idag med syster som skulle klippa sig. Försäljare överallt som ville pracka på en grejer..
Och imorse så blev jag väckt av en telefonförsäljare.. Nyvaken som man var så åkte man ju på att få strumpor hemskickade i brevlådan.
Men men... Skulle tydligen iaf vara nå miljövänligt skit, gjort av bambu eller nå sånt.

Fick med mig en klänning utav syster också som jag skulle sy upp. Efter massa nålande och mätande så var det bara att börja sy.. För hand såklart.. =)
Men det gick ganska fort bara man kom igång...

Strålande väder ute..
Imorgon är det dags för ögonbottenkontroll igen. och möte med diabetessköterskan. Ska kolla med henne om det finns nån möjlighet till att skaffa pump till hösten. Vore jävligt skönt iaf.
Bara att hoppas på att dom kan fixa det i Linde så jag slipper Örebro.

Nu ska jag gå och mysa med älsklingen som sover lite middag innan det är dags för att fixa lite kvällsmat..

Kommentarer
Postat av: Sara

Bambustrumpor? Låter inge skönt. =) Hör av dig i veckaN!!

2009-06-22 @ 14:07:29
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0