Torsdag = Städdag

Idag är det torsdag.. och jag är ledig!! =)
Ledig imorgon och på måndag med.. Skönt med lite långledigt..
Ska göra lite enskilda arbeten och bara vara. Ska ta ett fotbad och göra lite body - peeling och bara rå om mig själv.. Ganska skönt ibland.
Katterna lever fan just nu.. Det går i 120 upp för trappen och in i köket och runt överallt..
Men det är bra att de leker sig trötta.. =)

Har haft storasyster på besök idag. Alltid kul att träffa syster yster.. Blev att granska alla TV-kanalers dåliga innehåll och så lite lunch.=)
Mycket trevligt.. =)

Nu har jag bara tvätten kvar att ta tag i..
Har dammsugit nedervåningen och dammat både uppe och nere.
Toan är också ren. Ska bara ta golvet och försöka få bort all lera från golvet. Duschen läcker ju ut vatten över hela golvet så kattsanden förvandlas till lera. Inte så mysigt, men torsdag är ju städdag så det är bara att ta på sig handskar och börja skrubba.

Väntar på att få mina provsvar från vårdcentralen. De tror att det är glutenintolerans jag fått. Så jag var och lämnde åtta rör med blod förra fredagen.
Jag hoppas att det är nånting annat, men är det gluten är det ju bara att lära sig att leva med det..

Nej dags att packa ihop tvättkorgen nu kanske. Hittade lite mer tvätt till vår redan överfulla tvättkorg. Så är det när man är lat och inte orkar tvätta.. =)





Åtta månader tillsammans nu.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0