26e Mars 2010

Jahopp, fredag igen.
Funderar skarpt på att bara radera den här bloggen.
Fattar inte riktigt varför jag har den kvar. Ändå ingen som läser.

Lite framsteg i viktminskningen iaf.
På en vecka har jag tappat 3 cm i midjan och 4 cm över navel-området. Mycket bra!

Imorgon är det dags för Örebro.
Ska leta vårjacka, gå på IKEA, Willys och 3.

Och så ska jag baka till lillebrors födelsedag på söndag.
Hela nitton år blir han!
Han har önskat chokladrutor med strössel och så tänkte jag göra en prinsesstårta
med hallongrädde, det är ju så gott!
Får väl slita på gymmet lite extra sen på söndagkväll.

På måndag börjar praktiken igen. Vill inte!
Känns så onödigt, men det är väl bara att bita tag i det och vara där.
Vill ju hellre vara i skolan och plugga mer teoretiska ämnen.
Vi läser fyra kurser samtidigt och det är inte jobbigt att försöka skilja dem åt ibland.

Jag kan fortfarande inte fatta att det gått över ett år sen jag träffade Robban.
Han har verkligen förändrat mitt liv till det bättre.
Jag älskar honom mer än jag trodde var möjligt.



Ett år med min världens bäste!





Min absolut bäste lillebror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0